top of page
  • Writer's pictureDaisy

Bersenam dan bersukan di tengah pusat bandar Kuala Lumpur…

Updated: Feb 13, 2020

Vida Bukit Ceylon mempunyai pusat kecergasan fizikal dan gymnasium dengan peralatan yang lengkap di tingkat 18. Malah terdapat pemandangan luar tingkap yang amat menakjubkan dan membuatkan bersenam bukan lagi suatu aktiviti yang membosankan kerana dengan ketinggian ini, ahli-ahli gymnasium dan kecergasan boleh menikmati pemandangan yang sangat indah di Kuala Lumpur semasa sedang bersenam.


Facilities for tenant : Gym, swimming pool , sauna . Fitness classes like Kick boxing class & Yoga class.
Vida bukit Ceylon kuala lumpur

Bukan itu sahaja, mercu tanda yang terkenal di peringkat antarabangsa seperti Menara Kembar Petronas, Menara Kuala Lumpur, Menara TRX dan sebagainya boleh menjadi sebagai latar belakang yang amat menarik untuk para penguna gymnasium dan pusat kecergasan ini.


Gym in Bukit Bintang KL
Vida bukit Ceylon kuala lumpur

Jika anda khuatir dengan Iklim Khatulistiwa Malaysia yang terlampau panas dan lembab, usah risau, kerana kedua-dua gym dan pusat kecergasan fizikal di Vida Bukit Ceylon dilengkapi dengan penghawa dingin untuk keselesaan ahli-ahli yang bersenam di sini. Selain itu, Vida Bukit Ceylon juga menyediakan bilik mandi yang dilengkapi dengan pemanas air untuk kegunaan ahli-ahli yang ingin menyegarkan diri setelah puas bersenam.

32 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page